Tyrnävän Hyvän mielen keskiviikossa 17.5.2017 vierailijana aluearkkitehti Helena Illikainen

ma toukok. 15 07:43:00 2017

Tyrnävällä kohdataan keskiviikkoisin puutarhanhoidon, liikunnan ja muun yhteisen tekemisen parissa. Kyseessä ovat Maaseudun Sivistysliiton ESR-rahoitteisen Hyvän mielen paikat -hankkeen ja Tyrnävän kunnan järjestämät Hyvän mielen keskiviikot, jotka pidetään Tyrnävän Hyvän mielen paikassa viikoittain klo 13–15. Tyrnävän kirjaston Kivipirtille ja pappilan pihapiiriin sijoittuva Hyvän mielen paikka on tukikohtana yhteisölliselle tekemiselle, hyvinvoinnin lisäämiselle ja vapaaehtoistoiminnalle. Toiminta on avointa ja ilmaista kaikille.

Hyvän mielen keskiviikkojen yksi keskeinen paikka on Tyrnävän pappilan pihapiiri ja siellä puutarhanhoito viime kesänä perustetulla yhteisöviljelypaikalla. 17.5.2017 Hyvän mielen keskiviikossa on vierailijana aluearkkitehti Helena Illikainen, joka kertoo pappilan historiasta ja pihapiirin tulevaisuuden suunnitelmista. Tule paikanpäälle Tyrnävän pappilaan kuulemaan ja samalla kertomaan juuri sinun muistosi ja tarinasi Tyrnävän pappilan pihapiiristä. Voit tuoda mahdollisia kuvamuistoja myös näytille. Kahvitarjoilu.

Tulossa: 24.5. Hyvän mielen keskiviikossa tutustutaan laatikkoviljelyn saloihin hortonomin ja ekologisen puutarhurin Ulla-Maija Takkusen johdolla. 31.5. on villiyrtti-infon.

Lisätietoja aluevastaava Eveliina Keinäseltä, p. 040 0449802